Sou a: Inici / Usuaris / Magnòlia Guillen Villegas / Enginyeria Biomèdica, electrònica o automàtica en electrònica

Enginyeria Biomèdica, electrònica o automàtica en electrònica

OFERTA DE TREBALL

(Enviada el: 2021/03/02 09:24:4.784631 GMT+1 )

Nom del lloc: tècnic/a en electromedicina Grup professional/categoria: tècnic/a titulat/ada superior Realitzar el control del correcte funcionament, manteniment i la reposició dels equips d’electromedicina i de diagnòstic per la imatge, d’acord amb els principis d’eficàcia i eficiència exigits en la prestació del serveis sanitaris, amb la finalitat de consolidar els objectius estratègics marcats per la Direcció d’Infraestructures i Serveis tècnics.

Formació reglada

Llicenciatura universitària en enginyeria biomèdica, electrònica o automàtica en electrònica. Formació complementària / coneixements Anglès tècnic.

Coneixements de llengua catalana equivalents a un nivell C o superior.

Coneixements del paquet d’Office (Excel, Accés, etc) Elements que cal valora

Formació reglada

Formació específica en la instal·lació, funcionament i manteniment d’equips d’electromedicina i de diagnòstic per la imatge. Formació/coneixements complementaris

Formació i/o coneixements de les especificitats tècniques dels equips de diagnòstic i de teràpia.

Formació i/o coneixements de les especificitats tècniques dels equips de diagnòstic per la imatge (radiodiagnòstic)

Formació i/o coneixements de les especificitats tècniques dels equips d’electromedicina.

Coneixements en tècniques d’aplicació dels equips i aparells de l’especialitat. Experiència prèvia

Experiència mínima de dos anys en funcions similars a les descrites. Perfil de competències especifiques

Orientació al servei; planificació, organització i priorització; capacitat resolutiva i presa de decisions; efectivitat i assoliment de resultats; millora i aprenentatge permanents.

Funcions principals del lloc

1. Dissenyar i/o participar en la definició dels plans de necessitats de noves accions, de reposició i manteniment dels equipaments electromèdics i tecnològics dels centres d’Atenció Primària de la Direcció d’Atenció Primària de Costa de Ponent de l’Institut Català de la Salut. Analitzar i supervisar costos.

2. Revisar i/o redactar els plecs d’especificacions tècniques dels concursos i les contractacions dels equips electromèdics i tecnològics.

3. Col·laborar amb l’Àrea Econòmica en la definició dels plans d’equipament d’electromedicina per a noves actuacions en els centres de l’ICS, tant hospitals com atenció primària.

4. Coneixements dels criteris ACRI i la seva aplicació a la planificació preventiva

5. Gestió de les alarmes sanitàries en relació als aparells electromèdics

6. Qualsevol altra funció anàloga a les anteriorment exposades o qualsevol de les pròpies de la seva categoria professional que el o la cap li assigni.

Dependència jeràrquica: Responsable  d’Infraestructures i Serveis Tècnics de Costa de Ponent.

Magnòlia Guillen Villegas

mguillen.cp.ics@gencat.cat