Sou a: Inici / Usuaris / Innova Experts / Consultor de finançament projectes TIC

Consultor de finançament projectes TIC

OFERTA DE PRÀCTIQUES

(Enviada el: 2019/10/11 13:11:10.274679 GMT+2 )

Empresa de consultoria en finançament a la R+D+i en plena expansió busca per la seva seu de Sant Cugat del Vallès, estudiants d’últim any de grau en enginyeria de Sistemes TIC per a exercir les funcions de consultor de finançament en R+D+i en pràctiques per empreses del sector TIC.

La persona que s’incorporarà a l’empresa haurà de ser capaç d’analitzar i organitzar adequadament els projectes d’R+D+I de les empreses client perquè aquestes puguin accedir al finançament públic (subvencions, bonificacions i deduccions fiscals).

- Estudiants d'últim curs de grau en enginyeria de Sistemes TIC.

- Clar interès per la consultoría i la gestió de projectes

- Persona compromesa, dinàmica, pro activa, amb iniciativa, orientada a resultats per incorporar-se a un equip jove i dinàmic.

- Bona comunicació verbal i escrita, capacitat de treball autònom i de treball en equip.

- Experiència: Sense experiència prèvia tot i que es valorarà si ha fet pràctiques en altres empreses.

Coneixements específics:

- Idiomes. Imprescindible català, castellà nivell alt. Anglès valorable.

- Informàtica. Nivell d’usuari en sistema operatiu Windows i de les aplicacions ofimàtiques bàsiques (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) i Internet.

Valorable:

- Coneixements en Organització d’empreses.

- Programes i metodologies de gestió de projectes.

S'ofereix:

- Beca retribuïda a una empresa jove i dinàmica que aposta pel talent i la innovació.

- Formació integral a càrrec de l'empresa.

- Possibilitat de incorporació posterior a l’empresa segons vàlua i aptituds demostrades en el conveni.

- Període conveni: Novembre 2019 – Febrer 2020(ampliable segons valia).

- Lloc de treball: Avinguda Alcalde Barnils 64-68, Módul C, Planta 2, Edifici Merlin. Parc Empresarial Sant Joan.

- Horari candidat: Mitja jornada matins (flexibilitat segons períodes d’exàmens i presentació PFC). 25 hores setmanals mínim.

Data límit de la candidatura: 30/10/2019

jmas@innovaexperts.com